28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], AKLIMDASIN

Aşk dedikleri böyle olsa gerek
Seni ilk gördüğümden beri vurgunum sana
Lale ile gül gibi boynum bükük kaldı baksana
Aşk dolu bakışkarını çekiyor bak beni sana,
Ne yaptın sevgilim söyle sen bana....

Bir bakışın öğretti sanki aşkı,sevgiyi bana
Aklımdan bile geçmezdi birgün aşık olacağım sana
Şaşkına çevirdin,çok seviyorum anla seni
Olurda birgün gelirsek yanyana doyasıya öpeceğim seni
Lakin istediğim tek şey sakın ola bırakma beni.......

Sen çok uzak hemde yakınsın bana,birgün eveet birgün biliyorum döneceksin bana......sevildiğini unutma hep aklımdasın....


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi