31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], AVUCUMDA SEVDA VAR





Avucumda Sevda Var 

 

Rüzgar dudaklarıma

iki damla yağmur vurdu.

Bir çocuk aşkı ki,

koca insanlar böyle sevmemiştir.

Akşamüstü Arnavutköy'deydim.

 

''Sevda'' diyorum,

''Sevda'' dedin mi gizli olacak

ve çulsuz olacaksın ki

değerini bileceksin,

hissedeceksin.

O zaman acısına da saygın olur.

 

İki damla yağmur,

ardını bilmediğim karanlıktan

dudaklarıma

rüzgarın hediyesi.

Cebimde yumruk elim.

Yanıyor avucumda,

yanıyor verdiğin mektup.

Bütün bulutları seviyorum.

Bütün insanları seviyorum.

Yaşamayı seviyorum.

 

Erhan Güleryüz

--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi