28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], KALBIMIN ANAHTARI SENSIN

O ilk tanıştığımız geceyi hatırlıyor musun sevgilim?

Mikrofondan bir ses iyi akşamlar bol şanslar diye başlamıştı

Soğuk bir 13 Mart akşamıydı ama içim sıcaktı benim

O gün sadece yazışmış ve konuşmuştuk seninle

İçimde seni görme heyecanı vardı ama uzaktaydın

Yarın görüşürüz diye sözleşmiştik

Gece olunca içim içime sığmıyor hep seni merak ediyordum

Cuma günü bir heyecanla gelmiştim okula o gün bambaşkaydı

İlk defa seni görecektim, çok heyecanlıydım sıkıntılıydım biraz da

O akşam sözleşmiştik nette görüşmek için

Bir türlü akşam olmadı sanki dakikalar geçmek bilmiyordu

Nihayet okul dağılmış ve ben seni görebilmek için alelacele

Hemen arabaya bindim sana gelmek için yola çıktım

Nihayet o güzel yüzün karşımda

Önce tabii ki şaşkınlık yaşadım hala inanamıyordum

O muhteşem güzelliğinle karşımda duruyordun

Seni ilk gördüğüm an vuruldum itiraf ediyorum bak sana

Günden güne sana daha da çok bağlandım

Senin Günaydın mesajınla hayata başlıyordum artık

İyi geceler mesajınla uyumaya başladım

Bir an bile geçmiyordu ki seni düşünmeyeyim

Sen neden mi seçildin?Tesadüf yada kader desek adına bunun

Delice sevdiğim içinsin sen,

Yürekten bağlandığım içinsin

Hayatımı bir parça sevgi üzerine kurduğum içindir

Sabahları kalkınca yeni bir güne senle başladığım için,

Senin adını verdiğim içindir sevgilim

Söylesen şimdi bu garip aşığa ışık yakacak mısın?

Önce bir arkadaş,dost olarak girdin kalbime

Kalbimin anahtarı artık sende  bil sevgilim

Sonra sevgilim,aşkım,her şeyim oldun biranda

Ben sana deli gibi aşığım inan buna

Bir aşk,bir sevgi insanı böyle tutsak eder mi?

Seni tanıyana kadar bunu bende anlamamışım

Bütün şarkılar seni hatırlatacak dinledikçe bana

Ama ben seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim

Tek kalalım dünyada dünyam olur musun benim?

Gel desem gelemezsin biliyorum

Gel desen gelemem biliyorsun

Ey hasret kokulu sevdiğim

Hayatı değil seni yaşıyorum o nedenle

Yapayalnız olsam da fani dünyada

Her an hep seninleyim şu aciz kalbimde

Gerçek aşkı tattıransın,hayatımın anlamısın

Gözlerinde içimin titrediği tek insan yaşama sevincimsin

Bir tanem ,sevdiğim, her şeyimsin

Aşkım sabırsız gecem,derin nefesim benim

Sevgisine doyamadığım diğer yarımsın

En güzel çiçeksin,dalgın bakışlım buğulu gözlüm

Yokluğuna doyamadığım yürek atışım

Gönülden sevdiğim tek insansın sen

Bu kalbim nelere yeterse bir can bir canı

Ne kadar sever,damardan ne kadar kan geçerse aşkım

Yaşam ölümüne kadar değerse

Sen de benim için o kadar değerlisin bunu bil yeter

Unutma kalbimin anahtarı sensin seni seviyorum

 

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi