28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], GUL VE SEN

 
 
 
 
 
Gülün kokusu nasıl güzel geliyorsa insana

İşte senin kokunda , güzeldir benim için

Neden mi?Çünki sen güllerden daha güzelsinde ondan

Hani bülbül figan ederya gülü için,durmadan öterya ölümüne

Sende benim için o kadar değerlisin birtanem

Seni sevdim,güller seni kıskansın diye

Seni kalbimde yaşatmaya çalışıyorum ilelebete değin

Herne kadar benden ayrı ve uzakta olsanda gülüm

Gül güzelliği temsil eder, o narindir, hoş kokuludur

Sen apayrısın, sendeki güzellik gülde olmaz ki birtanem..

Bülbül nasıl gülü kıskanıyorsa mecazende olsa

Ben seni hem gülden, hem de bülbülden kıskanıyorum

Gül dalında güzelse,sende benim yanımda güzelsin be aşkımmm

Ne gülden vazgeçerim nede senden anlasana............

Sözünözü, gülün yeri ayrı senin yerin belli değil mi?

Gül dalda, sen yanımda kalbimde özelsin dahası var mı  bunun

 

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi