26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN & BEN


Sen: Sevgisin yüreğimde taşıdığım
Sen: 
Gül goncasısın her gün kokladığım
Sen: 
Yüreğimde yanıveren ateşsin
Sen: 
Yüzüne bakmaya doyamadığım

Ben: Bütün sevgimi sana vereceğim
Ben: 
Yollarına gülleri sereceğim
Ben: 
Yüzünü bir gün bile göremezsem
Ben: Senin için mecnuna döneceğim

Sen: Karlı dağlarımda açmış çiçeksin
Sen: 
Çiçekli kırlarda ki kelebeksin
Sen:
Hiç bir zaman yakalayamadığım
Sen: Eşi bulunmaz kanatsız meleksin


Ben: Olsam senin için bir bal arısı
Ben: 
Koynuna girsem bir gece yarısı
Ben: 
Konuversem kalbinin üzerine
Ben: Olsam yüreğinin diğer yarısı.  



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi