1 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], HAYELİMDEKİ SEVGİLİ


Güneşe sordum,hayalimdeki sevdiğim
Sen misin diye?
Hayır,dedi sevdiğin bendende güzel
Ay'a sordum,hayalimdeki sevdiğim
Sen misin diye?
Hayır,dedi sevdiğin bendende güzel
Yıldız'lara sordum,hayalimdeki sevdiğim
Sen misin diye?

Hayır,dedi sevdiğin bendende güzel
Kelebek'e sordum,hayalimdeki sevdiğim
Sen misin diye?
Hayır,dedi sevdiğin bendende güzel
Masmavi gökyüzüne sordum
Hayalimdeki sevdigim
Sen misin diye?
Hayır,dedi sevdiğn bendende güzel
Şırıl şırıl akan derelere,cıvıl cıvıl ucan kuşlara rengarek çiçeklere
sordum,
Hayalimdeki sevdigim sen misin diye?
Hayır,dedi sevdigin bendende güzel
Ve bir gün sana rastladım,ve sordum
Hayalimdeki sevdiğim
Sen misin diye?
Evet,benden dahada güzeli yok dedin


--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi