1 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], İNANMADIĞIN HİÇ BİR SATIRI YAZMA BANA

İnanmadığın hiç bir satırı yazma bana
İnanmadığın hiçbir kelimeyi söyleme
Hani bazen olur ya
Aslında söyleyeceğine inanırsın
Ama o an söylemek gelmez içinden
İnandığın ama içinden çoşku ile
Söylemek gelmeyen herhangi şeyi
Hiçbir şeyi söyleme ne olur
Her harfi içinden bir titreyiş gibi
Dökülmeyen kelimeleri yazma bana
Ben buyum işte içim gibiyim demiyorsan
Ne olur görünme bana gösterme bana
Hissettiğin gibi kendini
Sakın yapma bunu ve ben bileyim ki

Senden gelen kalbim üstüne

Çünkü ben seni bu gece daha fazla seviyorum
Daha başka seviyorum bam başka seviyorum
Ben sana olan sevgimi seviyorum
Çünkü ben seni sevmeyi seviyorum
Çünkü ben sadece senin varlığınla değiştire bildiğim
Hayatımı seviyorum yani ben seni seviyorum
Seni bir gonca gibi rengin süzülmeden
Kesildiğim yardan ne olur derman ol
Alınmışsam dalımdan
Ellerde kalmayayım vazom ol yahut beni vazon bil
Dal içime kırlardan toplanmış çiçekler gibi
Yazıl anlıma asıl boynuma
Senden gelen kalbim üstüne




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi