24 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BIR OMRU BAGISLA BANA KOLLARINDA


Bir Ömrü Bağışla Bana Kollarında

Zulasında bu akşam yalnızlığım
Ve /ben
Koca bir düşü sırtladım
Sana açken duygularım
Bedenime ipekten aşkı doladım
Gamzelerimin kuytusunda pembe bir ölüm
Ve /kızıla çalan yanaklarım
Işığı açma
Gülüşünden utanırım…

Sevmelerim sıcak koynumda
Ama/ ben
Çok üşüyorum sana
Ellerim terine hasret
Teninin derinliklerinde
Aşksa eğer kızılca kıyamet
Gel/Seninle
O kıyamette biz de yanalım…

Düşle ölüm arasındayım
Daha sabaha çok var
Sırrımızı anlatalım
Eşkıya olup
Şu karanlık hayattan
Sadece iki dakika çalalım
Gel de düşlerime
Soluksuz kollarında
Kırmızı bir geceye uzanalım….

Geldin mi yoksa!!!!
Bak
Bir su damlası gibiyim
Nasılda sel oldum bakışlarınla
Kapadım gözlerimi
Kalp atımlarıma aldırma
Nefes almaksa hayat
Yaklaş ve sokul dudaklarıma…..

Arsızdır benim arzularım
Bu kez senin gibiyim
Yani
Koca bir binayı kundakladım
Alev alsa da duvarların
Gel o alevin ortasında beraber kalalım…
Kapat aşk şemsiyeni
Yağmurdan kaçıp doluya tutulalım

Gecenin en kırmızısındayım
İçerken aşk şarabını
Bir nefes kadar sana yakınım
Çırpınırken yalnız başıma
Uçmayı öğrendim semalarında
Pencereden esen ılık rüzgâra aldırma
Okşamasın diye sevişlerini
Görmesin diye seni
Kapadım sıkıca gözlerimi
Sen sarıl sadece bana
Düşünme başka bir şeyi
İki dakika bile olsa
Bir ömrü bağışla bana kollarında…


Sevilay Okurlar


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi