27 Temmuz 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a odd buildings... 2



11. La Tete au Carre in Nice, France. Inside is a library


12. Eden project. Britain


13. Snail House in Sofia


14. Edificio mirador in Madrid


15. Nautilus house. Mexico


16. Calakmul building - a building in a giant washing machine. Mexico


17. The residential complex Habitat-67. Montreal, Canada


18. Montreal biosphere. Montreal, Canada


19. Olympic Stadium in Montreal


20. Lotus Temple. New Delhi, India





--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi