21 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], YOKLUGUNDA

Geceleri yatağa girmek ne kadar acıdır bilir misin...
Beraber renklendirdiğimiz şu renksiz dünyada,
hayata küsmem için senin gitmen yeterli oldu.
Hayatımda her ilki sende tattım ama senin ilklerin
benimle değildi.
Sanırım sonlarında bana nasip olmayacak..
Benim İlkimde sensin sonumda..
Varlığımda sensin yokluğumda..
Bu gecede uyumadım yokluğundan,
bu gecede ağladım sabaha kadar kimseciklerin bilmediği durumda.
Ben güçlüydüm evet ben kuvvetliydim.
Hayırdeğildim...
Sadece öyle bilinirdim ben..
Ne kadar aciz olduğumu kimseye anlatamadım,
dinletemedim ya da gücüm yetmedi.
Aciziyetim öylece kaldı benimle..
Bu gece bir dilek var içimde..
Keşke uyanmasam ama ölmesem ama hep yaşasam
ama yine de uyanmasam...
İkilemlerden bıktım artık!
Ne ulaşmak istediğim bişey kaldı, ne de ulaşabildiğim...
Her yolu kapattılar bana senin yokluğunda,
önümde engeller
önümde kalabalık..
Bu ıssız sokaklarda tek başımayım ve yine çaresiz.
Ne elimden tutan var,
ne de tutmak istediğim bir el..
Tek istediğim uyumak..
Bir daha uyanamamacasına uyumak..
Ta ki senin gelip beni uyandırdığın ana dek uyumak...
Ben başkaları gibi sevemedim seni ..
Başkaları sevdikleriyle beraber hayata gözünü açtı,
beraber hayata baktılar,
bense kör kalmayı seçtim senin varlığında bile.
Bekledim gözümü açmak için mahşerde ,ellerin ellerimde...
Ne bir gözüm var sensiz görmeyi becerebilen;
ne de bir ben varım renklendirmediğin renksizlikte hayatı altedebilen..
Benim ilkimde sensin;sonumda..
Varlığımda sensin;yokluğumda...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi