27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], YEMİNİ HİÇ BOZMADIM

Beni anlamaya çalışma sevgilim, seni sevmekti güzel olan, sen asla olamadın... Kalbimi koyup bir kafese minik ellerine bırakmak... Sıradan basit cümlerle sana olan zaafımı anlatmaktı güzel olan... Saatlerce dalıp dalıp gitmek gözlerinin buğusuna...


Sen değildin güzel olan... Sana çıkan yolları ezberleyişim, koşar adım gelişimdi her defasında...Güzel olan kokunu anlatacak kadar güzel bir kelime bulamayışımdı...


Sırf sen kalasın diye yanımda, herkesten uzaklaşmamdı güzel olan...Seni herşey yerine koyup, herşeyimi kaybetme endişesi ile sarılmamdı sana...


Bu suskunluğum, bu küskünlüğüm mirasıdır gözlerinin
Hala unutmadım göğsümde hatıralar..

Yemini hiç bozmadım



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi