22 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], YARINA EMANETIM SENSIN

Düş'üm Sensin..!!!!!
 
 
 
Merhaba deyip yanına ismini de yazmak isterdim giriş için.

Merhabamla yetinecek bu mektubun başı şimdilik. İsmini herkesten saklıyorum özene bezene sakınıyorum çokça ve çocukça; ismini koruyorum. Biliyorum isminle varsın. İsminle var olacaksın var olacak bildiklerin.

Bu "canım" demem de sana yakıştı canım...



"büyük sözler bekleme benden
yeri titretecek
göğü inletecek
yüreğine su serpeyim
yeter

ağır yükler yükleme omzuma
ağlayan yanaklarına
yataklık edeyim
yeter

dünyaları değiştiremem
büyük işler başaramam
ellerini tutayım
yeter

büyük şiirler
bekleme benden
seni anlatayım yeter..."




Bu ilk merhabam sana...
Merhabamı alır mısın bilmem hiç bilemeyeceğim.
Bu mektuplar sana canım düşlerine ve hayatıma...
Bir elimde gökyüzü var hala bak bir elimde de dünya...
Dilimde hep sana dairlerim...

Sadece ve önce. Seninle yaşıyorum.
Yarına emanetim sensin.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi