24 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SENI ADINLA DEGIL KALBIMLE CAGIRMAK ISTIYORUM


Şu an n'apıyorsun?

Belki gecenin karanlığında yıldızları seyrediyorsun

Belki elinde bir fincan çay, yalnızları oynuyorsun

Kim bilir belki de beni düşünüyorsun...

Ben seni düşünüyorum.

Seni düşünüyorum tüm kalbimle;

Seni düşünüyorum evlerine giden yalnız güvercinleri seyrederken...

Yanımda olmanı istiyorum her zamanki gibi

Sabaha kadar dayanamıyorum

Uykuya dalıp her akşam

Seni görmek istiyorum rüyamda

Her akşam sana seni ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha söylemek,

Seni doyasıya öpüp koklamak istiyorum

Her sabah lanetler okuyarak uyanıyorum

Senin sıcak kolların yerine yatağımda uyandığım için

Her seferinde sensiz yaşayamadığımı haykırmak istiyorum sabaha...

Seni her gördüğümde kalbim bir başka çarpıyor

İşte o an, tam o an

Seni adınla değil, kalbimle çağırmak istiyorum birtanem...
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi