14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SANA DONECEGIM

Sana Döneceğim
Gidiyorum ama senden kaçtığımı sanma,
Susadıkça aşka hep seni düşüneceğim.
Aşkı seninle yaşamak, sana kavuşmak için,
Güneş doğarken bekle beni, sana döneceğim.
Denizlerde dolaşırken, dalgaları seyrederken,
Hep aklımda olacaksın, benim tek aşkımsın sen.
Gece gündüz gözümü yummadan özleyeceğim.


Güneş batarken bekle beni, sana döneceğim.
Zaman dediğin nedir ki sevda çiçeğim,
Göz açıp kapayana kadar çabuk geçer.
Arkamdan ağlama, sil gözyaşlarını bebeğim.
Şafak sökerken bekle beni, sana döneceğim.
Senin sevginle katlanabilirim ancak bu ayrılığa
Beni bekleyen büyük sevdandan güç alacağım,
Sende güçlü olup beni sevginle beklemelisin,


Şimşekler çakarken bekle beni, sana döneceğim
Aşkımız kuvvet versin sana, beni beklerken.
Mısralarla besleyip yaşat, bana olan sevgini.
Sakın gözyaşı dökme arkamdan sevdiğim.
Yağmur yağarken bekle beni, sana döneceğim






--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi