2 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], KALBİM DÜĞÜM DÜĞÜM




 
Kalbin düğüm düğüm ellerimde artık
Benim bir hikayem var sonunu yazamadığım,
Ruhumun serim bölümünde birden tıkandım.
Ana kahramanını ben sanardım oysa,
Pembelere sarılırken karalar bağlamışım aslında.
Yanıldım

 
Bir acım var sonra en derininden ve kalbe dair,
Uğraşıp dindirmeyi başaramadığım.
Yüreğime asla konduramadığım.
Kırmızı gül yaprakları salınırdı saçlarımdan,
Kendimi en sevdiceği sanardım bir zaman,
Pamuk prensesi ben değilmişim oysa,
Zehirli elmaya direnememişim aslında.
Anladım

 
Olsun, anlamları yüklemeyi olsun başardım.
Benim bir alacağım vardı artık hayattan,
Vicdanına asla pabuç bırakmadığım,
Ruhumun çözüm bölümünde tıkandım.
Ana kraliçeyi ben sanardım oysa,
Bal sanarken tattığımı, acıyı sarmışım aslında.
Kandım.
Ama kırıntılarımı toplamayı başardım

Şimdi,
Yabancı düşler getirin bana onun uykularından,
Korsan gülüşler çalın sonra koynundan,
Ş...şt!
Sahte yürek çarpıntıları dursun şimdi,
Benim bir hikayem vardı, BİTTİ
 
ALINTI

 
 
 
 
 
 


Hotmail: Microsoft tarafından sağlanan güvenlikle, güçlü ve Ücretsiz e-posta. Hemen edinin.



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi