20 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], IKI YUZLUYUZ

Bugün sordum kendime
Sen ve ben,
İki yüzlü imişiz
Nasıl mı?
Sen benden başka bir göze bakarken
Aslında bana bakıyor,
Ben senden başka bir göze bakarken
Aslında sana bakıyormuşum.
.....
Dünyada bir çok şehir dolaştım,
Başka başka sevdalar ararken,
Meğer sen bendeymişsin,
Ben de sendeymişim.
İsmimiz anılıyor...
Seni bana,
Beni sana ait diyorlar...
Tek vücutmuşuz da,
Biz iki yüzlü imişiz,
Ama tek bedenmişiz...
Sen benden sonra kimi sevmeye kalksan
Aslında beni seviyormuşsun...
Hadi be gözüm…
Ölüm ne ki?
Hem bizimle ne işi var?
Ölümsüzlüğü tattım Lokman’ın elinden…
İnandırmazsın kimseyi,
Seni kafese filan koyduğum yok...
Özgürsün...
Ellerimde değilsin artık.
İstediğin yere uç,
İstediğin yere kon...
Ben göze alamıyorum
Senin kadar cesur değilim..
Uçamıyorum hem de...
.....
Bak sığınaklar yaptım senin için...
Öyle altın kafesler değil…
Göğüs kafesimin ardındaki,
Küçük yüreğimin içinde senin için...
....
Suskunluk dudaklarında,
Çığlıklar dillerinde/dillerimde,
İki yüzünün üstünde çeyrek tebessümler..
Sükut ediyorum…
Sen de
Ben de
İki yüzlüyüz diyorum..
....
Baksana be gözlerine,
Kipriklerindeki yaşlar oldum akan
Baksana be gözlerine,
Yanaklarına doğru süzülüyorum
Baksana be gözlerine,
Görmüyor musun?
Yüreğimi kanatıyorum.
....
Bırak gözlerini, bırak aksınlar…
Yüreğimi açtım
Tane tane düşsünler
Bedenim acımıyor...
Bedenin acımıyor…
Çünkü sen şimdi burada yoksun…
İnan ki,
Sen de,
Bende iki yüzlüyüz...
İkimizde suçlu,
İkimizde yüzsüz…
Yüzsüz...
Yüzsüz..
------
İsmail karaçam.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi