24 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], DILIMDE SEVDA BUKETI


Dilimde Sevda Buketi

Şarkılar seni söyler

ben yanarım hasretinle

yokluğun pamuktan bir bebek

ağlar içimde

gömülsün sineme

özlemin ateşten bir gömlek

giyerim üstüme kırış kırış ütüsüz bir biçimde

süzülen gözyaşların yüreğime inen yakıcı bir kor

 

satarım anasını sensizliğin üç kuruşa

o ne kadar benimleyse

ben o kadar seninleyim

sensiz olmak çok zor

 

Şarkılar seni söyler

şiirler birkaç kelime bahseder

bense seninle uyurum

seninle uyanırım

seninle yürürüm kaldırımlarda

seninle karnım doyar

seninle huzur bulurum

 

Dedim ya şarkılar seni söyler

her dümbelek vuruşunda senin adın

her uçan kuşun getirdiği selamında

ve esen yelin her debisinde

sen varsın

her can atımımda

kalbimi varlığınla avutansın

 

Şarkılar seni söyler

ben seni haykırırım

seni düşündükçe

hasretinden hıçkırık olur gözyaşlarım

gözlerimin kıyılarını sel basar

denizlerimde yokluğunu yüzdürürüm

gülümser dudaklarım

ben senin varlığına

şu dünyanın bütün ışıklarını söndürürüm

karanlık olur her yer

ve bir parantezin içinde senin şarkını

taş bir plakta

sabah akşam döndürürüm

 

yeşil bakışlarım bir şarkıysa bir bahar gününde

bir gitar kırık bir melodiyle söylüyorsa

söz yazarı bensem

bestecisi de sensin sevgilim

 

Şarkılar hep seni söyler

dilimde sevda buketi

 

‘’ Seni Seviyorum ‘’

 

Güllerin en tazesi

 

Kibar Tavasav


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi