26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BEN SENI SENSIN DIYE SEVIYORUM

Ben senin ellerini seviyorum
Gözlerini seviyorum 
Saçlarını , dudaklarını seviyorum 
Bakışını seviyorum , gülüşünü seviyorum 
Konuşurken dokunuşunu seviyorum. 
Ben , seni seviyorum...! 
Endamını seviyorum
Vakur tavırlarını seviyorum 
Sahiplenilmez kişiliğini seviyorum
Ben senin keşfedilmez oluşunu seviyorum...! 
Düsünceli halini seviyorum
Meraklı tavrını Seviyorum
İmalı sözlerini seviyorum 
Ben seni sensin diye seviyorum...! 
Sen ne düşünürsen düşün , ne hissedersen hisset 
Benim için , hiç fark etmez
Ben yine de seni seviyorum...!
Yasak , günah , belki de ayıp
Ne yapayım ?
 Elimde değil ; 
Özür dilerim ama 
Seni seviyorum....!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi