26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SANA GELIYORUM

Çok derin,ucu bucağı görünmeyen 
Sanki bulutların üstünde bir uçurum kenarındayım.
Yürüyorum.....
Sen rüzgar sanki tenimi okşayıp
Akan gözyaşlarımın tenimde yarattığı sogukluğuyla geçiyor...
İçimde hüsran var,
Hıçkırıyorum...
Ufkumun alabildiğince uzakları görmeye çalışıyorum.
Sanki bulutlar hareketlerinde seni yazıyorlar gökyüzüne...
İçimdeki hüsran, gittikce Büyüyor,
Ve dışarıya cıkmak için adeta savaşıyor benimle.
Ama hayır çıksın istemiyorum.
BeLki o çıkınca
Sana olan sevgim sana olan bütün duygularım, bitecek gibi geLiyor.
Hayır istemiyorum.
Bitmesin!
Rüzgar sanki hırçınlaşıyor,
Yagmur başlıyor,
Sanki doğa biLe karşı, seni bu denle sevmeme.
Bakıyorum o alabildiğince derin, uzak, yüksek uçuruma...
Sanki sen ,,, 
Sanki sen çağırıyorsun beni.
Sesin kulaklarımı adeta okşuyor.
Sana geliyorum bebeğim
Seni Seviyorum. 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi