26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BU GECEDE SENI BEKLIYORUM

BU GECE DE SENİ BEKLİYORUM

Seni seviyorum ile başlayan her bir cümle sana çıkarken, söylesene sevgilim ben nasıl olur da sevmem seni ve içimde hissetmem sevgini... 

Biliyorum kilometrelerce uzaksın bana ama ne farkeder ki... Sen yüreğimdesin ve onca kilometrelere rağmen sanki yanı başımdasın...Ben bu sözleri yazarken de tüm içtenliğinle ve tebessümünle beni izlemektesin, hissediyorum... Gözlerin karanlık odamın duvarında beliriyor bir an ve gözlerim gözlerinde kendini buluyor da kitleniyor adeta... Sanki gözlerimi başka yana çevirsem daha bulamayacağım gözlerinin gölgesini... Ben susuyorum, dilim susuyor, ruhum susuyor, odam susuyor da bir tek yüreğim konuşuyor bir ara... Kuş kadar hafifleşiyor sana söylediği her bir itirafıyla... Utanmadan, bıkmadan ve tüm çıplaklığıyla defalarca söylüyor şu iki cümleyi: "Seni Seviyorum"... Kaşlarından anlaşılıyor gülüşün, daha bir yumuşaklaşıyor bakışın... Elim telefona varıyor, saat gece yarısını geçtiğini görünce de geri bırakıyorum... Kıyamıyorum uyandırmaya derken, telefonumda sana özel şarkı çalıyor. Yüreğim kuş gibi çırpınıyor da gözbebeklerim mutluluktan büyüyor adeta.... Arayan sensin çünkü sevgilim...Telefonu açıyorum ve beni benden alan ses tonunla saaatlerce usanmadan konuşuyorum... Senle konuşurken sanki zaman duruyor ve ben her geçen dakikaya ilk açtığım an gibi görüyorum... Konuşmamız bitince ben yine hayalinle ve yatağımın başucunda duran ikimizin resmiyle avunuyorum... Mum ışığı, sana olan aşkımı hissetmiş olacak ki...Tavana yansıyan gölgesi kalbe dönüşüyor. Ara ara aklıma seni kırdığım anlar geliyor, kendime çok kızıyorum... Aklıma bir de beni kırdığın anlar geliyor, kıyamadığımdan sana ben yine kendime kızıyorum... Hasretliğimizi ve özlemlerimizi anlatan şarkılar söylüyorum... Bir de Atilla İlhan'dan ;

Ben sana mecburum, bilemezsin...
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum...
Büyüdükçe büyüyor gözlerim...
Ben sana mecburum, bilemezsin...

diye devam eden şiiri gözyaşlarımla ve sesimin tüm titrekliğiyle okuyarak sana armağan ediyorum... Bir ara uzaklığın çakılıyor beynime hüzne boğuluyorum ama bir an olsun yüzümden tebessümü eksik etmiyorum... Biliyorum ki sen benimle var olduktan sonra uzakta da olsan her saniyem de benimlesin ve beni izlemektesin...Çünkü şuan ben öyle yapıyorum ve gördüğüm kadarıyla, resmimi göğsüne dayamış derin bir uykudasın... Dayanamıyorum, yanına gelip bir buse konduruyorum... Yetmiyor, dudağından öpüyorum... Sen o kadar tatlı uyuyorsun ki, yanına sokularak tam resmimin olduğu yere başımı yaslıyorum. Anlayacağın sevgilim, sen beni ben de seni izliyorum...Şimdi sıra sende diyor, yatağıma uzanıp uykuya dalıyorum ki...Göğsüme başını koyup sarılarak uyumanı bekliyorum... 

Ey yüreğimi yüreğine mühürlediğim sevgilim, bu gece de seni bekliyorum... Yalnız yanıma uzanmadan mumu söndürmeni istiyorum... Olur ya bizi sevenler olup da izleyebilirler senle beni (: ...

YAZAN: HURİYE ÖZDEMİR

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi