9 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], Ateş Çiçeği {Neşe Yaşın}



 

Ateş Çiçeği {Neşe Yaşın}

 

Seninle sevişirken

Akışını duyardım

Damarlarımızdaki nehirlerin

Sarsılyıdrı dünya

Anımsatmak için bütün çiçeklerini

Seninle sevişirken

O kıvrak ve doyumsuz ritminde

Yaşamak adındaki titreşimlerin

Bir kuş gökyüzünde

Okyanusun dibinde balık

Mırıl mırıl bir kedi

Sevişirken

Ulaşırdım

Çok uzak bir şehre

Tarih öncesinde

Sarılırdım teninin fısıltılarına

Gövdem kayan bir yıldızdı

Kaynayan dalgalara

Ağzının içinde

Islak ürperişler

Çağırırdı düş ülkesine

Bir an

Gözlerini görürdüm

O delip geçen

Büyülü kıvılcımda

Yürürdüm

İçindeki yolda

Bir çığlık gibi çoğalarak

Seninle karışırken

Titreyip yanarak

Uçardık

Bulutlarca yumuşak

Güneş açardı

Islanmış yapraklarımıza

Bir tomurcuk patlardı dalda

Eğilip öperdim

Küçük damlacıkları

Bir ateş çiçeği

Denizlerin kıyısında

_



--
Gülüşünde ilkbahar bakışında letafet
Seni bende görerek bana seni tarif et

http://groups.google.com.tr/group/letafet
http://groups.yahoo.com/group/Letafet1

Birol Akkerman

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi