20 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], AGLAMAYIN ANALAR

Ağlamayın Analar
 

Söküldü tırnağım yordu zindanlar
Kahpe çıktı yüzüme dostça bakanlar
Silin gözyaşlarınızı silin Analar
Şehit oldu şehit bizden kapanlar

Çilelidir ceddim cile yıldırmaz
Başı koltuğunda sehit aldırmaz
Mekanı bilinmez rütbe sorulmaz
Silin gözyaşını silin Analar
Şehit oldu şehit bizden kapanlar

Bu toprak icin feda edildi nice canlar
Cennet karşılığında can pazarına girenler
Makamların en güzelini seçenler
Silin gözyaşlarınızı ağıt yok Analar

Ne sandınya ağlarmıyım sandın
Dağ benim toprak benim
Bu vatanı kimseye vermem
Bu bayrak benim Şehit benim

Yinede yangında yürekler birdir
Üstünü örtüyor dillerde tekbir
Cennet bahcesini süsleyen kabir
Silin gözyaşını silin Analar

Binlercesi gelse ne yazar
Şehitler ölmez kitap böyle yazar
Yıkılsakta dirilsekte azar azar
Silin gözyaşını Analar silin

Bu dağlar mezarınız olacak
Bu pazarlıkta zarar sizin olacak
Benim şehidim gülen en son olacak
Sil gözyaşlarını ana sil
Bu Şehitler ölmez
Unutma bu vatan bölünmez

Şehitler ölmez bu vatan böyle bölünmez
Ağlamayın Analar

Şiir: Bülend Yasin / Ahmet Atmaca

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi