10 Temmuz 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a TÜRKİYE'DE BİR İLK: ÇOK İSTİYORUM BURSU






 
 


 


 

TÜRKİYE’DE BİR İLK: ÇOK İSTİYORUM BURSU
http://www.sehir.edu.tr/cokistiyorum.asp


İstanbul Şehir Üniversitesi diğer tüm vakıf üniversitelerinde olduğu gibi burslu bölümlerini tercih eden ve yerleştirilen öğrencilere geniş burs olanakları sunuyor.
Üniversitemiz, %82’ye varan burs olanaklarına bir yenisini daha ekliyor:

 

Çok İstiyorum Bursu.
Çok İstiyorum Bursu Türkiye’de bir ilk.


Bireysel özellikleri ve yetenekleri paranteze alan üniversite giriş sınavlarında, siz öğrencilerin seneler süren emeğinizin karşılığı, sadece birkaç saat içinde gösterdiğiniz performansa mahkum. Sonuç odaklı sınav sisteminde klasik sınavlardaki gibi “gidiş yolu”ndan puan alma şansınız da yok. Ancak artık sınavda kurşun kaleminizin ucuyla birlikte hayallerinizin de avuçlarınız arasından kayıp gitmesine razı olmayacak bir üniversite var. İstanbul Şehir Üniversitesi, sizleri sınava giren on binlerce öğrenciden biri olarak görmüyor. Umutlarınız, hayalleriniz ve geleceğe dair planlarınızın hiçbir çoktan seçmeli sorunun şıklarına sığamayacağının farkındayız.

 


Bütün kadim öğretilerin temelinde “Kendini tanımak ve doğru ifade edebilmek” vardır. Bizim için sınavda doğru şıkları işaretlemeniz kadar duygularınızı, ilgi ve isteklerinizi bilmeniz ve bunları açık ve anlaşılır bir şekilde ifade edebilmeniz de önemli. İstanbul Şehir Üniversitesi’nin öğretim yapısı, bu nedenle, ister mühendis ister sosyolog olsun, tüm öğrencilerimize kendini doğru anlatma, karşısındakini ikna etme, duygu ve düşüncelerini en iyi şekilde kağıda dökebilme becerisi kazandıracak şekilde kuruldu.


Mevcut sınav sisteminin sizlerin yazma, kendini ifade etme ve yaratıcılığınızı ölçmediğinin farkındayız. Bu nedenle “Çok İstiyorum Bursu”yla aranızdan “kendini en iyi ifade edebilen” 4 kişi için bir fark yaratmak istiyoruz. Bunun için İstanbul Şehir Üniversitesi Rektörü Gökhan Çetinsaya’ya “neden ŞEHİR’de okumayı çok istediğinizi” anlatan bir mektup yazmanız ve ÖSYM tarafından ŞEHİR’in herhangi bir bölümüne yerleştirilmeniz yeterli. Rektörü ikna eden 4 öğrenci, İstanbul Şehir Üniversitesi’ne en düşük puanla yerleştirilmiş olsa bile, üniversitemizde tam burslu okuma şansına sahip olacak.


Öğrenim ücreti ödemeyeceğiniz, ücretsiz konaklama, ayda 500TL yemek, yıllık 1.000TL kitap-kırtasiye desteği sağlayan “Çok İstiyorum Bursu”nu neden istediğinizi anlatan mektuplarınızı 15 Temmuz 2010 tarihine kadar rektor@sehir.edu.tr adresinden bize ulaştırın ve hayallerinizi ŞEHİR’de gerçekleştirme fırsatı bulun.


Çok İstiyorum Bursu Başvuru Koşulları

  1. Gönderilecek mektuplar için bir sayfa ya da biçim sınırlandırması yoktur.
  2. Mektuplar rektor@sehir.edu.tr mail adresine ya da Ahmet Bayman Caddesi No: 2 Seyrantepe İstanbul adresine gönderilmelidir.
  3. Çok İstiyorum Bursu’ndan yararlanabilmek için ÖSYM tarafından İstanbul Şehir Üniversitesi’ne herhangi bir puanla yerleştirilmiş olmak gerekmektedir.
  4. Çok İstiyorum Bursu, her fakülte için bir aday öğrenciye verilecektir.
  5. İstanbul Şehir Üniversitesi’nde burslar karşılıksız olup; öğrenci, öğrenimine ve derslerine devam ettiği sürece, İngilizce hazırlıkta geçireceği süre ile lisans eğitimindeki normal öğretim süresince not ortalaması koşulu veya ders geçme başarı koşulu aranmaksızın devam eder.
  6. İstanbul Şehir Üniversitesi gelen mektupları yayımlama hakkına sahiptir.
  7. 15 Temmuz 2010 Cuma günü saat 23:59’dan sonra ulaşan mektuplar değerlendirilmeye alınmayacaktır.
  8. Burs için mektup gönderen her öğrenci bu koşulları kabul etmiş sayılır.
Danışma Kurulu
Ferhat Kentel – İstanbul Şehir Üniversitesi, Sosyoloji Bölümü Başkanı
Gürkan Zengin – Star Gazetesi, Köşe Yazarı
Salih Memecan – Sabah Gazetesi, Karikatürist
Sibel Kahraman – Milliyet Gazetesi Eğitim Editörü







ilgili bir haber...

En ilginç burs kampanyası
Şehir Üniversitesi "en çok isteyeni" bedava okutacak
http://www.haberturk.com/yasam/haber/528849-en-ilginc-burs-kampanyasi

Muzaffer SENEL
Istanbul Sehir Üniversitesi
Siyaset Bilimi ve Uluslararas li kiler Bölümü
Ahmet Bayman Caddesi No: 2
Seyrantepe - Istanbul
Tel: 0 212 44 44 0 34 / 170
E-posta: muzaffersenel@sehir.edu.tr
www.sehir.edu.tr


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi