17 Temmuz 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a Fwd: Fw: Milli Gorev addediyorum-Sandık basinda gorev alma duyurusu.







 

 


 

 



 

 

 

 

ARKADAŞLAR BU GÖREVE HEPİMİZ TALİP OLMALIYIZ. İSTANBUL ÇOK ÖNEMLİ.

MAİLİ KENDİ LİSTENİZDEKİ DOSTLARLA PAYLAŞIRSANIZ SEViNİRİM.

 

-------

Kemal Kılıçdaroğlu'ndan sandık başında görev alma duyurusu.

 


İstanbul’da Oylarımıza ve sandığımıza sahip çıkmak üzere organize olmaya başladık.
Ülkenin aydınlığa çıkabilmesi için sadece bir gün sabah 07:00'de sandık görevlisi veya gözlemci olmaya hazırsanız,
adınızı,
soyadınızı,
Bağlı bulunduğunuz ilçe
cep telefon numaranızı,
sabit telefon numaranızı,
e-posta adresinizi
daha önce bu görevi yapıp yapmadığınıza dair bilginizi

Özel mesaj olarak aşağıda profillerini verdiğimiz arkadaşlara (Fatoş Cümbüş Auernig Hülya Koyuncu ve Emre Dalkılıç) göndermenizi rica ediyoruz.
Buna benzer bir organizasyona katılmışsanız ya da yapıyorsanız yine aynı arkadaşlara bilgi verebilirsiniz.

Sandık görevlisi ya da gözlemci olmak isteyen arkadaşlara partimizden eğitim verilecek, isimler ilçe örgütlerine teslim edilecektir.


http://www.facebook.com/profile.php?id=615412350
http://www.facebook.com/profile.php?id=626652718
http://www.facebook.com/profile.php?id=706353656

 





ÖNEMLİDİR:
LÜTFEN BU MESAJI BAŞKALARINA İLETİRKEN, E-POSTA HESAPLARINIZI ELE GEÇİRMEK ve / veya VİRÜS YAYMAK İSTEYEN KİŞİLERE KARŞI, GÖNDERENİN ADRESİNİ SİLİNİZ. GONDERECEĞİNİZ KİŞİLERİN ADRESLERİNİ DE SADECE BCC (GİZLİ ALICI) KISMINA YAZIP, GÖRÜNMEZ OLMALARINI SAĞLADIKTAN SONRA GÖNDERİNİZ.

 




--
Melek DENER
İletişim Danışmanı&Diksiyon Eğitmeni
0212.276 97 60
0532.377 91 90
melekdener@gmail.com





--
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi