17 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], N o k t a / s ı z...






 



 
 
 
 
 
 
Yalın hallerin gölgesi sinmiş yine odamın loşluğuna ...
Köşe bucak saklambaçlarında yakalayamıyorum çokluğumu !

Gel gitlere miras kalmış gecenin kuytusunda ha bitti ha bitecek nöbetlerindeyim iki nefes arasnın...
Kah penceremden odamın loşluğuna karışan rengarenk ışıkla dans etme saçmalıklarım .. kah yalın hallerimle konuşmalarım...

Gülüyorum ...

Ardından hüzünlerimi salıyorum bir çocuk gibi odamın dem tutmuş yalnızlığına ...
Ardından yine gülüyorum...

(Saçmalıyorum biliyorum )

Devam ediyorum
Ahh deli kız ahh ...

 
Zaman denilen şey adı her neyse her neye yarıyorsa neye çareyse ...
Melhem olamadı bana sana bize bizim ola(maya)na...

Her neyse işte ...
Üç noktasız kaldım ...
Virgülüm kayıplar da ...
gecenin kuytularında küf kokulu hatıralara...
Neyse işte ... Gülüyorum yine...
Yine yine ...
Vesaire işte ...
Bir giz bir his ya da bir HİÇ'm..
Anlama bilme
Boş-ver ...

Ya da boş verme karış karanlığıma ..
Gel-me ama yine de ışık ol ...
Neyse kal en iyisi ...
Uzaktan huzur ver ..
Ya da verme istemem kalsın ...

( biliyorum saçmalıyorum )

Çok görme/yin saçmalıklarımı deli kız sükut avazlarında yine ...
Neyse ....
Kısa kısa saçmalıklara karıştı gecenin matemi ...
Saçmalık abidesiyim işte... birde süzülüverir şimdi gecenin içine saçaklarımda ki hüznü elzemler ...
perdelerim açılır gecenin buz tutmuş yanına ... buz tutar ellerim titremeler alır ...
Vesaıre vesaire işte ...
Parcalanmış yürek kalıntılarına acıdım yine gecenin sessiz alfabesinde ...
Hani yine düşünmedim de değil ...


Keşklerime vesairelerim vesairelerime neyselerim bulaştı

noktasız...

aLıNTı
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi