6 Temmuz 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a bir Masaj Uzmanı...

Arkadaşlar,
Aşağıdaki mesaj yakın bir arkaşımın arkadaşı olan kişiye aittir.
Kendisi oldukça zor durumdadır ve iş aramaktadır.
Lütfen, yardımcı olun, en azıdan yakın çevreniz ile paylaşın...
Sevgilerimle...
ediz
 
Sağlık Yaşam için Masajın önemi nedir..?
Masaj; deri, derialtı dokusu, kaslar, iç organlar, metabolizma, dolaşım ve lenf sistemlerinin mekanik ve sinirsel (refleks) yolla tedavi amaçlı uyarılması, çeşitli darbeler ve ovmalarla bölgesesl kan dolaşımnı artırma, damarlaır genişleterek dokuya daha fazla kan gelmesini sağlama yöntemidir. Masajla, yumuşak dokuları mekanik olarak uyararak sistematik manipülasyonlarla organizmada fizyolajik ve psikolojik etki yaratılıyor. Vücut yüzyinde El, Elektrik, Su, vb. aracılığı ile tedavi, bakım ve rahatlama sağlanır.
 
Masaj hangi rahatsızlıklarda uygulanabilir..?
Masaj, öncelikle bedensel yorgunluğu gidermede müthiş rahatlama sağlar. Masaj, yara dokuları ve yapışıklıkların çözülmesi ve giderilmesinde, kas spazmı, uykusuzluk, kas krampları ve yaralanmlarada akut devreden sonra, migren, gerilim tipi ve hiper tansiyona bağlı baş ağrılarında, ağrılı adet dönemlerinde, kabızlıkta ve ağrılı noktalara uygulanır.
 
Masaj ortalama ne kadar uygulanmalıdır..?

Masaj süresi uygulanacağı bölgeye göre farklılık gösteriyor. Buna göre genel vücut masajı 50-60 dakika, yüz masajı 10-15 dakika, kollar 15-20 dakika, bacaklar 20-25 dakika olmalıdır.
 
 
 
Ben masaj uzmanı Ali Yener.
Yirmi yıllık mesleki yaşantım gereği, insan anatomisini çok iyi biliyorum.
Beni sıradan bir masör olarak görmenizi istemiyoırum. Beni ailenizin bir ferdi gibi kendinize yakın görmenizi rica ediyorum. Çünkü..? Kendime olan özgüvenim tamdır. Samimiyimdir. Mesleğimde kesinlikle ticari düşünmüyorum. İnsanı düşünüyorum. Sağlıklı yaşamı herşeyin üstünde görüyorum ve önemsiyorum. Sizlere verebileceğim hizmette gizlilik temel prensibim olacaktır. Ve diyorum ki, Çağdaş insan bedenine sahip çıkar.
Saygılarımla,
 
Masaj Uzmanı
Ali Yener
Ankara
irtibat no: 0535 492 40 01

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi