5 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], OZLEDIM

Özledim Seni yine...daha görüşmeyeli ne kadar olduki?
Tuhaf bir şey bu...Göremedende dokunamadanda sevebiliyormuş insan,
Sadece gözle göreilmek değilde;her zaman yanında olduğunu bilmek,
Her anımda benimle olduğunu bilmek,Aynı şehrin havasını soluyamasakta,Hani derler ya,baktığımız gökyüzü bir!Güneş..Yıldızlar hatta şu senin baktıkça beni hatırla dediğin yıldız bile bir..
Nereye bakarsan sen,dalıyorum bende senin bakışlarıa..
Sen neyi görüyorsan görüyorum bende onu,
Sen neye üzülüyorsan,yüreğim yanıyor hssediyorum bunu..
Sen neye gülüyorsan,gözündeki ışık benim dünyama doluyor..sevinçlerim oluyor..
Yanımdayken ..hiç bitmesin diyorum.hiç geçmesin bu zaman..
Olmasın sabahlar..ayırmasın senle beni.Uykular kalksı sevda vakitlerinde..hiç uyumayalım.daldığım tekrar gözlerin olsun.bakmaya doyamadığım gözlerin..
Gücenmesin diyorum şu yamalı aşklar,sevdama kıskanmasınlar bizi,
Bu yüzden haykıramıyorum sana olan sevgimi.bu yüzden benlesin bendesin sadece.. taaa içimde..n güzel yerinde yüreğimin..Hiç değişmeyecek bu yerinde....
Bazen''rüyamı'' diye düşünmeden edemiyorum..en güzel rüyam bıraksınlar uyandırmasınlar beni hiç
Rüyaysa bu,gerçeği görmek istemiyorum...sensiz gerçeklerde olmak..içimi ürpertiyor
Üşüyorum.kısa ayrılıklarda..uzatsan ellerini uzaklardan..sensizlikte buz tutan ellimsenle çözülse..senle derman bulsabu can..
Yüreğime yüreğini eklesen..Senle iyileşsem..
Mutlu kal sevdiğim..Hep dediğim gibi benle kal.........


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi