23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], YUREGIMLE SEVIYORUM SENI

'Aşk'ı Dilimde Yaşasaydım Eğer ki,


İnan DiLim Kesilirdi,


Hani Derdin ya Bana,


'Aşkım Beni AnLatsana' Diye,




Ben AnLatırdım Seni,


Ama Sen AnLamazdın,


Sen O Soruyu Sorduğun Anda,


 AnLatıyordum  Habersizce   Yüreğine,


SözLer Çıkmıyordu Belki


Ama İnan Bana G ö z L e r i m


G ö z L e r i m Her Şeyi Ele Veriyordu,



Bendim Belkide Tüm SözLerLe,


Senin Yüreğine Tane Tane Akan,


BeLkide Bir Kaç DamLa Göz Yaşı,



FazLa Akıtmazdım Göz YaşLarımı Sana,


 Ne  Zaman  SüzüLse Yanağımdan,


Tutmaya Çalışır Tutamazdım,


Akardı Kalbinin  Can  Kemiğine ,


ÖzLemin Ve Sevginin Göz Yaşı Olurdu,


Severdim Seni..


Severdim..


Sever..


Ve.


Susardım..


Kırmaya Üzmeye YeLtense Yüreğim,


Kötü Bir Söz Çıksa Kalbimden,


İnan TokatLar Atardım Yüreğime,


Çünkü Sendeki O Yüreğe,


Hiç Bir Yürek Karşında Durmazdı,


'Ben Aşk'ı DiLimde Yaşasaydım' Eğer ki,


YalanLar SöyLerdim Sana,


Yakışmayan CümLeLer Kurardı,


Ben Değil de,


DiLim İ h a n e t Ederdi Sana,


Ben İşte Bu Yüzden,


YüreğimLe Seviyorum Seni. . .
 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi