23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], KALBIM SENIN CARPIYOR

 
 
 
Şimdi kalbim öyle hızlı çarpıyorki sana aşık olduğumu sanıyorum. Sana aşık olsamda olmasamda şu an seni düşünürken hissettiklerimin mutlulukla kıyasında haddi yok. Sana seni seviyorum diyebilip duyamamanı öyle çok istiyorumki.. Senden hoşlanıyorum açıkçası. Çünkü sen çok hoşsun. Bu hoşluk beni sarhoş ediyor ve kalp çarpıntım daha yakınımdan duyuluyor. Hayalimde seni çizmeye çalışırken her yerini değiştirsemde, güzelleştirsemde senin dudaklarından daha güzelini hayal bile edemiyorum. Hayallerime referans dudakların beni bu hoşluktan bir boşluğa alıyor. Onların karşısında yok olmak bile çok güzel. "Huyumdur hep ölürüm, nice aşklara gömülürüm" diyor herhangi biri ve onun bu huyunu sayende bende huy edeceğim. Şimdi anlıyorum sigaraya neden başladığımı ve neden bırakacağımı.. Kaderimi, iyiki varsın diye öyle çok seviyorumki. İçimde sadece gülümsemeler mahkum kaldı. Hüzünlerimi affettim. Mutluluklarımı şimdilik ömür boyu ceza alan siyasi suçlular gibi içerde tutacağım.
Sen şimdi başkasına ait olsanda ben benimmişsin gibi hissediyorum. Zaten ulaşılmazlıktan her insan gibi bende haz aldım her zaman. Vitrin önlerinden hep hayallerle baktığım oyuncağı alamasamda, benim olmasada hissettiğim duygulara benzer ancak anlatmak için çok zorlarsam kendimi..



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi