13 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], YÜREĞİMDESİN CANIM

Yağmurun yeni ıslattığı taze toprağın kokusunu duyduğunda aklına ben gelmek isterim.


Yada gözlerin uzaklara daldığında beni düşünmeni…


Beni hatırlamak istersen her yeni günle birlikte çıkarım karşınagüneş olur ışığımla aydınlatırım seni.


Sokakta oynayan çocukların sesindeyere düşmüş yaprağın çıtırtısında bulursun beni.


Eğer sen istersen duyduğun her ses beni hatırlatacaktır sana.


Sözlerini ezbere bildiğin ve söylemekten asla bıkmadığın şarkı olmak isterim.


Sen o şarkıyı değilde beni söylersin o zaman…


Beni görmek istersen hep karşında olurum.


Gökyüzündeki beyaz bulutların arasındayım ben.


Başını yukarı kaldırman yeterli beni görmen için.


Benimle çıkarsın yola her sabahakşam evine benimle dönersin.


Bedenim yanında olamaz ama yüreğim gittiğin her yere gelir seninle.


Sen yorulduğunda yorulurum bende .


sen oturduğunda otururkalktığında kalkarım.


Eğer istersen bütün gece başucunda saçını okşarım sen uyurken…


Yüzünde gülümsemeyle uykuya dalışını izlerim.


Bana dokunmak istersen ben bir çiceğin yapragında olurum.


Elini uzattığın her yerdeyim ben…


Sen ise;


Seni görmeksana dokunmakseni hissetmekseni hatırlamak istediğim ve hep kalmanı istediğim yerdesin

"Yüreğimdesin Canım"

alıntıdır




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi