13 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], GELME YÜREĞİMİN ÜSTÜNE BU KADAR AĞIR GELİYOR SEVGİN

Gelme yüreğimin üstüne bu kadar...Canımı acıtıyor ağırlığın..Taşıyamıyorum sensizliğiSensizlikte seni sevmeyi..
Ağır geliyor sevgin..Eziliyorum altında..Gelme yüreğimin üstüne bu kadar..Attığım her adımda
Önümde uçurumlar
Gözümü her kapattığımda sensizliğin kabusu..Ve her yeni günde ayrılığın acısı..Gelme işte yüreğimin üstüne bu kadar...
Sevgin acı veriyor...
Anlamıyor musun
Uzak olmalı sen ve sana dair her şey bana...
Olmuyor...Yapamıyorum…Kaçtıkça sana ait olanlardanBir bakıyorum boğulmuşum yine sevginin içinde...Ve ağırlığını daha çok hissediyorum küçücük yüreğimin üstünde.Nefes almak bile zor geliyor artık bana.
Gelme dedim ya bu kadar yüreğimin üstüne..!
Bitiyorum yavaş yavaş …
Gelme
Gelme.
Hissediyor musun acaba bendeki bu yürek ağırlığını
Neden hep unutmak istedikçe karşıma çıkıyorsun ki Neden ağırlığın hiç hafiflemiyor
Neden ben sensiz yaşamayı başaramıyorum Ve Neden bunları sana söyleyemiyorum
Çek artık sevgini yüreğimden ağır diyorum
Çok ağır
Anlamazsın ki sen bunları.Sen gerçek sevgiyi yaşadın mı hiç
Bir yürekteki
Diğer bir yüreğin ne demek olduğunu bilir misin Hiç benim yüreğimden görmek istedin mi kendini Bak!Geldin yine yüreğimin üstüne olanca ağırlığınla
Nefes alamıyorum.
Kalbim çarptıkça daha da ağırlaşıyorsun
Ve ben her çarpışta bir kez daha sessizce bitiyorum.
Ve sana sesleniyorum
Gelme
Gelme
GELME!!!!!
Yâda beni boş ver
Sen tüm ağırlığınla gelmeye devam et
Ağırlığını hiç çekme yüreğimden.
Hep orda kal…


alıntı



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi