27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], YUREGIM SENI ISTIYOR

 
 
DuyuyoR musun feRyatLaRımı,DuyuyoR musun isyanLaRımı?
SöyLe duyuyoR musun?


YüReğimde baŞkası yok geL yine yüReğim oL geL yine benim oL


Vazgeçemedim,unutamadım,siLemedim işte

YaLanım oL,DudakLaRımdan çıkan tek hecem oL...


AsLında geLme benim oLma !! Acı çektiRme bana..



yada
..
yada boşveR !
...............


YüReğim seni istiyoR başkasını koyamıyoR yeRine !
Senin isminden başkasını söyLemiyoR diLim !
Sen diyoR Canım diyoR..
GözLeRim senden başkasına bakamıyoR ..
Senin gözLeRin gibi yakmıyoR başka gözLeR içimi !


GeL yâRim yüReğim GeL !!!


Adına hasRet bıRakma beni gözLeRinLe yak yine!!



HazıRım heR biR daRbene ..
Beni sensiz bıRakma ..

Click this bar to view the full image.


İçimi acıt ama çekip gitme uzakLaRa !!
ALışamadım sensizLiğe aLışamadım hasRetine aLışamadım yâR aLışamadım ..!!


Vazgeçtiğim deRdim vazgeçememişim..
HeR fısıLdadığımız şaRkı seni hatıRLatıyoR bana !
GözLeRini hatıRLatıyoR ..


ELime kaLemimi aLıyoRum nefRetimi yazacağım diyoRum ama oLmuyoR biRtanem ..


KaLemimden hasRetim,ÖzLemim SEN döküLüyoRsun.
YıRtmak istiyoRum yapamıyoRum !
ELLeRim gitmiyoR yıRtmaya ..


YüReğim acıyoR bitmek biLmiyoR sevdan

DiğeR yazıLaRımı okuyoRum siniRLenip yıRtıyoRum
" Vazgeçtiğim " yazmışım !!
Ama ben senden vazgeÇmedim sevdiğim vazg(e)Çemedim ..!


Unutma biRtanem Ben değiLim seni unutan !!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi