27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], YARINIM YOK

Seni tanıdığımın ilk gecesiydi.yani dün geceydi.hiç rüzgar yoktu ay matemine savurmuştu saçlarını gecenin ve kayan yıldızları ardında ardı arkasına tutulan dilekler…oysa bana bi sefer canım demiştin.canımı alıp gitmiştin.tüm bunlar bundan mıydı.rüzgarına mı kapılmıştım senin yoksa karanlıktan aydınlığa bir güneş edasında açılan gözlerine mi…bir serçe gibiydim karanlığa kanat çırpan ve sevgiye susamış gönlümde yollarıma dere olan senmiydin.


Oysa yoksun şimdi.belki olmıycaksında artık gönlümün yara almış en icra köşesinde…gittiğinden beri bekliyorum seni.belki bir umut belki gelirsin diye.gözlerinde gözlerimi gördüm.gözlerindi gözlerimin gördüğü.bir eylül edasıydı gelişin ve ardından gidişin ardından bir daha gelmeyişin.Aşkmıydı içimdeki kopan tarifsiz fırtınanın adı.yoksa yoksa seni seviyorum demenin başka adımıydı.


Çok şey istiyordum geceden.ellerini tutmak saçlarına dokunmak gözlerinin içinde kaybolmaktı istediğim.ardı ardına kayan yıldızlardaydı hayalim.istediklerimi bir tek onlar biliyordu.bir nefeslik sigaranmıydım yoksa.dün vardın bugün yok.yoksa yoksa yarındamı yok…artık benim yarınımda yok

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi