5 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], TENİME DEĞMİYOR YOKLUĞUN

Tenime Değmiyor Yokluğun

 

Biliyor musun,
Sensizlik çok bencil.
Sana senden şikayetçiyim...
Bu geceyarısına sözü vardı!
Onlarca şarkı dinledim.
Bir o kadar şiir ezberledim,
Ama gelmedi....
Yokluğun bana bir dokunsa?
Ne olurdu sanki...

 

Sen bu evden gideli çok oldu.
Alıştım...
Ama sensizliğin kaybını kaldıramam
Anla beni..
Yokluğuna ihtiyacım var!
Gözlerimi yumduğumda yanımda olmalısın.
Çünkü gözlerimde bulut var,
Ve sen düşlerime yağmalısın....

 

Azalırım aksi halde....
Başka dokunuşlar eskitir
Birikirim anlamsızlığa...
Beni yalanlara koyuverme!
Mahrum etme sensizlikten..
Allah aşkına bir kez daha dokun!
Sonra istiyorsan hiç gelme.....

 

Gözleri kapatıp,
Düşlerin içinde seni aramak güzel!
Bir de uzun olmasa bu bekleyiş,
Kapatır kapatmaz yanımda olsan....
Ne çıkar sanki!
Şimdi nerdesin? “Sendeyim” deme!
Bendesin bende olmasına ama;
Yokluğun tenime değmiyor ki.....




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi