21 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENİ HALA ÇOK SEVİYORUM

Gözlerinde kilitliyim ben
Sense yüreğimde mühürlüsün
En yalnız zamanlarımda sana açıyorum
Gözlerimin ışığını sende görüyorum
Hep parlıyor gözlerin, sönmüyor hiç
Ben de seninle parlıyorum
Oturuyorum bir köşede öylece durup seni hissediyorum
Sanki yanımdaymışçasına derin bir nefes çekiyorum
Hayattan sonra öksürüklere boğuluyorum
Odam yokluğunla dolu dünyam yokluğunla her nefes alışta yeniden
Boğuluyorum sonra yine yokluğuna sarılıyorum ne garip değil mi ne tuhaf
Hafızamı yitirdim belki de kim bilir ne zamandır böyle üşümüyordum
kim bilir seni ne zamandır böyle çok seviyorum bilmiyorum
Ve sana olan her adımımda bilmediğim uçurumlara düşüyorum
Ağlamak istiyorum her yalnız kalışımda ya da en kalabalık anlarımda düşünmek için
Düşünüp de üzülmemek için ağlamak istiyorum
Nedendir bilmem, seni hala seviyorum
DUYUYORMUSUN? SENİ HALA ÇOK SEVİYORUM




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi