12 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENI DUSUNECEGIM

Sen gözlerini kapamış umutsuz bir rüyaya düçar
Bense seni düşünüyorum gecenin bir yarısı şimdi
Bilmem nasıl anlatılır bu aşk
Seni seviyorum desem acaba
Diger seni seviyorumlardan ayırt edebilir misin benimkini
Gözlerimden okur musun yanlızlıgın hiç bilinmeyen yek manasını
Sen şimdi tatlı rüyalarınla kal
Bense seni düşüneceğim

Seni düşüneceğim
Çünkü bilirim bitmez ve pusuya yatar soguk geceler sensizken ben burda
İntikam çağlayanları susmaz ben tasıdıkça bu koca sevdayı su kucucuk yüreğimde
Koca kurt kapanları kuzu misali masum sevdama tuzaklar kurar sonra
Şu anda bilmem saat kaç ve gecenin hangi yarısı ama
Ben seni düsünecegim

Seni düşüneceğim
Bırak sevmesin bizi aşklar
Sevdamızdaki sıcaklık tek düşmanı olsun buzlu yolların
Karlı dağlar üzerime çöksün kıskançlıgından
Nehirler taşsın bir bir Nil'in önderliğinde
Şahmeranlar zehir saçsın en dehşet uğultularıyla
Dedim ya bırak sevmesin sevdalar bizi
Ben yinede gecenin bir yarısı
Seni düşünecegim

Ben seni düşünecegim
Seni bırakmaksa azrail ile ilk tanısmam olsun
Senden ayrılmak kalbime girilmez diye koydugum bir uyarı levhası
Sana seni seviyorum demekse en kutsal görevi olsun diimin
Bırak tum nehirler donsun
Sular kurusun bir bir bize inat
Gözyaslarım olsun kaynagı seni bana getirecek sandalın
Bırak kıskansın denizler gürlüğünü bu yaşların
Çünkü ben
Çünkü ben seni düşünecegim

Seni düşünecegim
Artık umurumda değil deli miyim , aşık mı
Beni mecnun kıskansın , seni de Leyla her halinle
Aşk bir kez daha haykırsın tarifini dünyaya bu içimdeki sevdayla
Yeniden yazılsın kitaplara aşk destanları
Ve koca bir sayfa ayrılsın bizim icin o kitapta

AŞK KOVSA DA BENİ KOCA AĞINDAN
TUTMASA DA BENİ ŞU GÖNÜL BAĞIMDAN

Ben hep seni düşüneceğim....



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi