11 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], BENIM MEVSIMLERINDE SEN

Dün gece şöyle bir düşündüm

Nasıl böylesine yüreğime girdin

Böylesine seni nasıl sevdim diye

Kendi kendime cevaplar aradım

Sonra aklıma birden mevsimler geldi

Bir film misali gözümün önünden geçti

Meğerse ben seni mevsimler gibi sevmişim

Önce Baharı düşündüm

 

Çünkü gönlüme bahar gibi giriverdin bir anda

Attığın o tohumlar yeşeriverdi bir anda kalbimde

Sonra filizlendin serpildin yavaşça gönlümde

Bir baktım çiçek açmaya başladın orada

Sonra kokun yayıldı yüreğime

Hiçbir bitki senin kadar güzel kokmadı bu bahçemde

Derken birden yazın geldiğini hissettirdin

 

Aşkın bir güneş gibi ısıttı kalbimi

 

Sıcacık kıpır kıpır cıvıl cıvıl

Hani en vazgeçilmez yaz ayları vardır

Nasılda hırçın ve bir o kadarda durgun

O takıldığım gözlerinin esintisinde serinledim

Sonrasında bir baktım Sonbahar oldun

Rüzgâr misali özlemin döktü yapraklarımı

Çisil cisil yağmurun düştü gözlerime

 

Sonra hazan kapladı tüm gönlümü

Bir yanda fırtınalar gibi hasretinle gönlümde uçusan yapraklar…

Ve kış oldun

Senin yokluğun yanımda olamaman karlar yağdırdı

İçimi bembeyaz yaptı

Bedenim soğudu ellerim titredi

Üşüdüm üşüdüm

Ama seninle kışın bile ayrı bir güzelliği var

 

Yokluğunu çekebilmek bile güzel

Hele seni özlemek yokmu

Baharla yeşermek arkasından yazı beklemek

Hepsi seninle güzel seninle anlamlı

Ve birtanem tüm güzel olan her şey sende



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi