26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN VE BEN

Sözler bitti o gün
Anlamlar yitti...
Bakışlar daldı gitti
Bir nefes duman
Bir yudum alkol
Kendini kaybeden her aşığın yaptığını yaptım ben de
Kendimi kendime hapsettim
Yüreğimi sensizliğe

Başa döndük sanki bitişte
Önce konuşamamıştık
Avazımız çıktığı kadar susarak sevdik
Anlamsız cümlelerde anlamlarımızı bulduk
Ve bakışlarımız
Karşı karşıyayken bile,hep uzaklarda,birbirimizdeydi
Dalmıştık,sana,bana...
Gördün mü başa döndük işte

Yaşanmışlıklar kaldı elimde
Yaşanmamışlıklar gözdiplerimde
Bir!!!
İki!!!
Akıyor.....
Hızlanıyor....
Artık sayamıyorum
Düşündükçe akıyor gözlerimden inen taneciklerin

Sana son bir hediye vermek istedim
Kırık dökük bir şey
Bulamadım...
Çıkarıp kalbimi veremezdim ya!
Sana bensizliği hediye ettim ben de
En kırğı buydu biliyorum...
Sonrası sonsuz azap

Şimdi İstasyon caddesi yine kalabalık
Hep takıldığımız cafede
Sezen çırpınıyor bizim için

"Vazzzzgeeeeçtiiiimmmmm göööözzzlerriiiinnndeeeeen"
Benim için söylüyor bu defa
Yalnızca benim için
Ve ben evde yalnızlığımı içiyorum kana kana

Şimdi bir sigaram sarar beni
Bir içkim ısıtır kalbimi
Günlük karmaşa yorar beynimi
Sen yoksun
Acım tükendi
Ben yokum
Sen hangi ellerde bilinmez
Sesini duymadan bir haftayı tükettim ya
Koca bir hafta
Bir ömür de geçer elbet

Her aşk tanısı konulan hasta ölmez
Ölmeyeceğim ben de
Şimdi sana inat yaşıyorum
Bir gün senin de bana inat yaşaman uğruna
Yaşaman uğruna.....



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi