26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], OZLEMI SEVDAYA KATARAK SEVIYORUM SENI

 
 

Herkes seni soruyor
Herkes senli iki kelime duymanin sevincinde
Herkes kendi sevdasina tasiyacagi arzu kirintilarindan medet umuyor
Bu yuzden zehrasin sen,
bir kitaptan firlayan sehveti avuclarinda tasiyan bir kadin
huzuru sevgi damlaciklarinda tasiyan kucuk bir kiz cocugu bazen
bazen sevmeye cilgin
bazen sevilmeye cosan bir kadin

her aninda sevdaliyim sana
kurakliginda yuregimin
umudusun yagmurumun
aska kosan tenimde yeseren filizimin
coskulu ask meyvesisin
senden baska sebep yok sevdama
senden fazla anlam yok arzuma


sensiz yasamin carkinda yoruluyorum ara ara
Seni dusunme molalari veriyorum
Seni kattigim o arzulu molalarda nefes nefese kaliyorum
Yuregim titriyor seni bu anislarda
Sevisiyorum ruhunun derinligine inerek
Soluk soluga egiliyorum evraklara yeniden
Sana ozlemin kollarinda devam ediyorum yasama


Gulusunu ozledim en cok
Bir de sicak sevmelerini
Sana sarilislar kadar
Sana kavusma duslerini sevdim
Ayriliginda buyutmedim huzunleri
Kavusma sevincinden sevdalar dogurdum
Simsicak sevismeleri ilmik ilmik dokudugum

Sahi kac gundur sevdali bakismiyoruz seninle
kac gundur uzakliklari kalkan edip sevismelerimize dokunmuyoruz birbirimizin
ruhuna
kac gundur sevismiyoruz karsilikli heyecanlarimizdan beslenerek
simdi sonsuz sevismelerden sonra sanki ilk defa sevisecekmisiz gibi
sanki ilk kez karsilasiyoruz gibi
sanki ilk kez birbirimize sariliyoruz gibi
sana ilk dokunacagim ani hayallendiriyorum durmadan
dudaklarina gidecegim ilk
bunu durduramayacagim biliyorum
gozlerinde dalip sevdaya dudaklarindan yudumlayacagim arzuyu
sevismek isteyecegim hemen
durmaksizin sevismek isteyecegim
hem de sabah oldugunu dusunmeden
hem de gece olup olmadigini dusunmeden
hem de yemek yedik mi , su icmek istiyor muyuz diye dusunmeden ruhlarimizi
sehvetimizin akisina birakarak
durmaksizin sevismek isteyecegim
vucudumuzun yorulup yorulmadigini aklimiza bile getirmeden
geceye arzu yukleyerek sevismek isteyecegim
nerde oldugumuzu bilmeden
sevismelerimizi yukledigimiz her yeri ask mabedine cevirerek
guluslerimizi arzularimiza yukleyerek sevismek isteyecegim

umudumu kaybettigim her esintide
sana tutunuyorum
avuclarima bulasan renkleri iciyorum
ruhuma sevdanin izi akiyor
sevdalaniyorum caresiz
bir kez daha ilani asklar dokuluyor dilimden
seni seviyorum kadinim diyen
dudaklarindan ictigim yangin mavisi pinardan sonra
simdi gozlerinden opuyorum
seni seviyorum kadinim
ozlemi sevdaya katarak cok seviyorum.....



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi