20 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], SEN HIC MI SEVMEDIN BENI SIYAH GULUM

Tek taraflı sevmekse seni.
Evet, tek taraflı sevdim seni.
Sevdiğim acı çekmekse seni.
Ben acı çekiyorum siyah gülüm...!!!

Oysa ben bulmamıştım seni.
Tam yokluğuna alışmışken seni.
Yalan bile olsa seviyorum dedin ya seni.
Buda bana yeter be siyah gülüm...!!!

Âşık olmaksa acı çekmek seni.
Sen acı çekme diye terk ettim seni.
Bak ben ikimizin yerine seviyorum seni.
Sen yeter ki üzülme siyah gülüm...!!!

Terk ettiğin için beni mutlu ettim mi seni.
Mutsuz değilim sevdiğim için seni.
Yine olsa düşünmeden severdim seni.
Sen mutlu ol yeter siyah gülüm...!!!

Ama acını çekmekte güzel seni.
Ölümüm olsa da yokluğun seni.
Mutluda olurum yeter ki üzmeyeyim seni.
Sen hiç mi sevmedin beni siyah gülüm...?


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi