20 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], ACI CEKIYORUM

Bir garibim bu gün yine farketmiyorsun
Acı çekiyorum
Gözlerinin içine bakarken ağlamak geçiyor içimden

Hala anlamıyorsun deyil mi

Nasılda muhtacım sevgine

Nasılda ihtiyacım var gülümsemene

Gölgenin arkasında yer almaktan yoruldum

Elimde olan sadece seyretmek

Bir gün anlatacağın gerçeği dinlemek

Bazı geceler haberin olmaz


Acı çekiyorum

Yanında oldugumun birlikte oldugumuzun

Islaktır yastığımın bir köşesi hep

Islaktır ruhum benim coğu geçe üşürüm

Mevsim kış ama senin ayazın daha sert

Daha dondurucu bakısların

Bazen herşeyi bırakıp gitmek istiyorum

Bu dünyayı sana bırakmak sana vermek

Gönlünce yaşa demekistiyorum


Acı çekiyorum

Ama yine yapamıyorum

Kahretsin yine sensiz gidemiyorum

Degerim yok belki sende

Sadece insanım karşında o kadar

Bilmeni istediğim bir şey var sevgili

Çok acı çekiyorum

...
..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi