13 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], MUTLUYUM

MUTLUYUM
Gözüm var
Kendimi görebiliyorum ya
Mutluyum.

Kulağım var 
annemi  işitebiliyorum ya
Mutluyum.

Ayağım var
Gideceğim yere ulaşabiliyorum ya
Mutluyum.

Elim var
tutabiliyorum ya
Mutluyum.

Kolum var 
Aileme sarabiliyorum ya
Mutluyum.

Canım var
Canımı hakedene verebiliyorum ya
Mutluyum.

Dilim var
Herşeyi sevdiğimi söyleyebiliyorum ya
Mutluyum.

Ümidim var
Hakikat Güneş gibi ışıyacağını bilebiliyorum ya
Mutluyum.

İnancım var
Öteye yakînen inanabiliyorum ya
Mutluyum; çok mutluyum
Mutluyum.
Beni düşünmeyeni düşünmediğim için
Mutluyum hemde çok mutluyum


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi