25 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], KOY VER DUDAKLARINI ,OP BENI

Koy ver dudaklarını,öp beni
Cinsellik içermesin öpüşlerin
bir bebek masumiyetinde öp beni
Koy ver karanlıklarını,aksınlar içime
Salıver gözyaşlarını,
salıver dokunsunlar yüreğime

Bırak ellerini,dokunsunlar bana
Yüzüme,saçlarıma
Tenini tenimde hissetmek istiyorum

Salıver yüreğini,dokun bana
Beynime,yüreğime
Kalbin,kalbimde dursun,
Kök salsın
Dursun;atmasın
Terk et bedenini,
Düşüncelerini,yüreğini al gel
Taşın kalbime


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi