25 Temmuz 2010 Pazar

[cadilarmekani], HASRETIMSIN SEN

Varlığın Bir Güneşle Gelmişti,
Yokluğun
Yağmurla


Sen
Bu Yabancı Şehirde
Bana Bıraktığın Bir Hasret
BENSE

Aynı Şehrin Sefiliyim Şimdi


Resmin küçük halini görüntülemek için buraya tıklayın


Kır Çiçeğin
Boyun Büktü
Küstü Tomu
rcuğun Toprağa
Ölüyor O
Kanadı Kır
ık Güvercin,
Uğramaz Oldu,Beslediğimiz Serçeler


Gücüm, Nedenim
Varlığımdın Sen
Küçülüyorum Gün VeGün
BuYabancı BüyüyenŞehirde
Korkuyorum H
içlikten
Her Doğan G
üneşle
YeniBelkiler Yeşeriyor Yüreğimde
Bir Umut FilizeDuruyor
Yaşam Bırakmıyor Peşimi
Elimde
Değil
Çaresiz
Yaşıyorum

Ve İlk
Yağmurla
Geri Geliyor Yokluğun
Sığmıyor Yüreğime Hasretin


Gecelere Kaçıyorum
Boş Sokaklara
SarhoşSokaklaraGizliyorumKendimi
Yokluğun Taşıyor Gözlerimden
Gözlerim Ele Veriyor Beni
keniyorum


Resmin küçük halini görüntülemek için buraya tıklayın


Ben Bu Şehrin Sefili
Ben Bu Şehrin Hiçi Oldum

SENSE
Bu Yabancı Şehrin
Güneşinde Umudum
Yağmurunda Hasretimsin Artık




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi