7 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], İSTEMEYİ BİLMEK

 
İstemeyi bilmek....
Tanrıdan gururumu yok etmesini istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Gurur benim yok edebileceğim bir şey değil, senin 
bırakabileceğin bir şeydir." dedi.*
* Tanrıdan sakat çocuğumu iyileştirmesini istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Onun ruhu sağlam, vücut o kadar önemli değil, o geçici bir
 şeydir." dedi.*
 * Tanrıdan bana sabır vermesini istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Sabır büyük acılar çekilerek öğrenilebilecek bir şeydir. Sabır verilmez, hak edilir." dedi.*
*  Tanrıdan beni mutlu etmesini istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Ben sadece nimetlerimi sunarım, mutlu olmak sana bağlı."dedi.*
*  Tanrıdan beni çektiğim acılardan kurtarmasını istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Çektiğin acılar günlük kaygılarının önemsizliğini anlamanı,
 onlardan uzaklaşmanı ve bana daha çok yaklaşmanı sağlar." dedi.*
 *  Tanrıdan ruhumu olgunlaştırmasını istedim.*
*Tanrı, "Hayır. Kendi kendine olgunlaşmalısın, ama meyvelerini alman için
 yardım edeceğimden emin olabilirsin." dedi.*
 * Tanrıdan hayatı sevmemi sağlayacak her şeyi istedim.*
 *Tanrı, "Hayır. Ben sana hayatı vereceğim, böylece hayata dair her şeye
sahip olabilirsin." dedi.*
 *  Tanrıdan, tanrıya duyduğum sevgiyi, başkalarına da duyabilmeyi istedim.*
*Tanrı şöyle dedi: "Ohhh! Nihayet doğru bir şey istedin. "Ruhu  olgunlaşmamış bir kul tanrıya hep "ver bana..." ile biten dualar eder, olgunlaşmış bir ruh ise "vermemi sağla..." diye bitirir dualarını...
*BİR İNSANIN YAPACAĞI EN BÜYÜK  YOLCULUK.... ..
 KENDİ İÇİNDE YAPACAĞI YOLCULUKTUR. ........


--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi