24 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], HOSCAKAL GOZBEBEGIM


Bunlar sana son sözlerim sevgilim..Gidiyorum !!!
içime birikmiş kırgınlıklarımla,sana olan aşkımı cebime koydum, artık gidiyorum…
Seni yada kendimi suçlamak niyetinde değilim. Türk filmlerindeki  gibi ayrı dünyaların insanlarıyız sanırım. Eskiden güldüğüm o filmlerin ne kadar gerçek olduğunu şimdi anlıyorum…
O kadar canım acıyor ki şu anda, kelimeler bile duygularımı anlatmak icin yetersiz kalıyor…
Bu ilişkinin yavaş yavaş tükenişine şahit olurken; elimden hiç birşeyin gelmemesi beni kahrediyor.. Ölecek bir hastanın başında beklersin ama çaresizsindir ya, işte bu süreci aynı öyle hissettim.
Çaresizlik ne zormuşşş…

Dün gece gözlerine baktım.. Eskisi gibi aşk dolu bakışların kırıntısını aradım, bulamadımm. Aşkımı ayakta tutabilmek için ne kadar mücadele ettiysemde, kazanamadığımı anladım.
O yüzden gidiyorum…
Ben şimdi  gidiyorum sevgilim !..
Ben son nefesime kadar seni sevmeye devam edeceğim..
Bir gün dosta ihtiyaç  duyarsan, olurda ağlamak istersen ben burdayım.. Sana kalbimin kapısı her zaman açık…!!

HOŞÇAKAL GÖZBEBEĞİM….!!!

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi