1 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], HADİ ANLAT SEVDAM



Hadi Anlat Sevdam

Haydi sevdam göster kendini!


Siyahlarla süslenmiş ruhuma
 
nasıl kırmızılar serdiğini anlat!


Panzehir niyetine nefret dolu
 
bakışlar dileyen kalbimi nasıl
 
sakinleştirdiğini bilmeli herkes


Kırmızılarım azaldıkça önüme
 
anılar serdiğini görmeli tüm

 aşıklar!!


Alt üst ettin herşeyimi ey
 
sevdam..KAybettiklerimi
 
buldum*elimdekileri kaybettim
 
seninle birlikte..Yaşadığımı
 
hissettirdin bana*öyle bir
 
hissettirdin ki*öyle bi kazıdın ki
 
yaşamın izlerini ruhuma ne
 
yapsam silemiyorum
 
artık..Acılarıyla
 
mutluluklarıyla yaşamsın
 
benim için yaşam!sensiz


yaşayamıyorum..


Bırakıp gidersen birgün beni


Ya da sensiz bir dünyaya
 
göçersem ben


Bil ki kaybolduğum yollarımda
 
seni arıyor olacağım


Yanlış yerde yanlış zamanda
 
olsa bile..


Eğer birgün ellerimiz ayrılırsa
 
birbirinden


Soğuk ellerimi tutuan her kişide
 
sensizliğin ortasında olacağım
 
inan bana..


Ve eğer sevdam umutlarım ve
 
hayallerim arasında köprü
 
olmaya kalkışırsan asla
 
affetmeyeceğim seni!Çünkü sen
 
benden daha iyi bilmelisin o
 
köprünün mimarını!




Haydi sevdam göster şimdi
 
kendini!


Yıllar sonra hala eskisi gibi
 
güçlü olduğunu göster herkese!


Karanlığa inat ışık saçtığını
 
göster!


Ve hiç bitmeyeceğini anlat

onlara


Gidişlerin son gelişlerinde
 
başlangıç olmadığını anlat!


Gerçek olduğunu anlat!


VE ne kadar güçlü olduğunu
 
göster!


belki aşkın gücüne
 
inanmayanların ruhuna
 
ulaşabilirsin böylece..



Anlat kendini anlat ki güçlen
 
iyice!Işık saç!



Hotmail: Microsoft tarafından sağlanan güvenlikle, güçlü ve Ücretsiz e-posta. Hemen edinin.



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi