12 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], Günaydın yeniden dogan güne , sevgiyle açan güle günaydın ....Ve günaydın umudu ve hasreti içinde barındıran her bir yüreğe günaydın.DOSTA mesaj DOSTÇA mesaj DOSTELİ 'nden siz dostlarımıza

MERHABA DOST             

Bir ceviz ağacının altında hıçkırarak ağladığım bir yaz mevsiminde, yaşamak için o kadar güzellikler var iken çevremde insanlar arasında yalnızlığın feryadı yükselirdi göklere

Oysa dost biz bu dünyaya gelirken de hıçkırıklara boğulmuştuk ilk nefesimizde, bu feryadın tek sebebi ayrılmıştık, kopmuştuk bir meyvenin koparıldığı gibi dalından, kim bilir beklide arayışlarımızın feryadımızın sebebi koparıldığımız dala geri dönmekti

Benim için kokuların en güzeli olan anne kokusu güneşten bile daha şefkatli o duygu yüklü ziya bakışlarda terk etmişti tomurcuğu açmadan gülleri, sevgiye muhtaç şefkate muhtaç kaldığım, mekanın bir parçasında bir dost arardım insanlar arasında  onca kalabalığa rağmen yalnız kaldım kendi dünyamda.

Bastığımız yer aynıydı fakat herkesin yaşadığı dünya farklı, üşüyordum dost güneşin tepemde olmasına rağmen, ağustos ayının Sıcak günleri içimdeki yalnızlığın buzlarını eritmeye yetmiyordu

Karanlığın içinde kalmış birinin ışığı aradığı gibi bir dost arıyordum, onlarca kalabalığa rağmen, yapmacık gülüşler, o sahte söylenen sözler olurmu ki sence derdime derman, her şeye rağmen öğreniyorduk hayatta kalmayı, sürdürüyorduk bir dost aramayı.

Bir köpeğim vardı dost, aynı kaderi paylaşıyorduk ikimizde, ayrı kalmıştı küçük yaşta annemizden, daha gözlerini açmadan dünyaya kucağımda bulmuştum boddili yi, gözlerini açmamıştı ama, ama belliydi halinden, arıyordu bir dost

Eczaneden aldığım bir biberonla süt içirirdim ona ekmek parası bulamazken, koşup oynamaya başladığında bahçemizde, hayranlıkla izlerdim onu kedi tavuk kovalarken, kimbilir beklide bir dost bulmuştum, lisanımız ayrı olsada anlaşmıştık gönül dilinden, aynı lisanı konuştuğum onlarca insana rağmen.

Bilirim dost yalnızlığın ne demek olduğunu, o sessiz feryatların göklere yükseldiği yalnız akşamlarda,

Örtmüştüm başıma yorganı terlememe rağmen duyulmasını istememiştim feryadımın, bilirsin geceleri ses hızlı yayılır çevreye, tek duyabildiğim ses boddili nin feryadıydı bahçemde.

Uzandım gök yüzüne uzattım ellerimi sanki bir meyve koparacaktım dalından, bir kuru yaprağı dahi koparamıyacağımı bildiğim halde,

Şimdi sen duydum ki dostum demişin bana, birde selam göndermişin gönül bahçenden, kaleme ne gerek vardı dostum biz zaten konuşurduk gönül dilinden.

Lisanları aynı olmasına rağmen insanların onlarca savaşların, çekişmelerin , haksızlığın, adaletsizliğin yaşandığı arz da, ne güzel dost senin gibi bir dost bulmak.

Hepinize Saygı ve Sevgilerimle

Battal Çetine   


"Seni diğerlerinden farksız yapmaya''
bütün gücüyle çalışan bir dünyada
kendin olarak kalabilmek
dünyanın en zor savaşını vermek demektir.
Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez"

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi