14 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], YOKSUN YA HUZUNDEYIM

Yoksun ya hüzündeyim


Sevda püsküllü bela… Bende bulaştım işte
Sonunda doğru kula… Sana ulaştım işte
Aşkımdaki zirveyi… Ben sende aştım işte
………………Hasretin özündeyim… Sanma sensiz güldüm ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Aşkımın menzilini… Gözlerinde okudum
Sevdanı ıstar yaptım… Hasretini dokudum
Yoluna baka baka… Eridim yudum yudum
……………..Yar senin izindeyim… Hayallere Daldım ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Yalnızlığa kırk beş yıl… Alışmaya çalıştım
Son demimde gelsen de… Sana hemen alıştım
Hayalimi süsledin… Senle hasret bölüştüm
……………..Hep senin dizindeyim…Tek seninle güldüm ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Kalbimdeki izlerin… Tutunduğum son daldı
Ruhumdaki sözlerin… Yetindiğim bir baldı
Doymadığım gözlerin… Beni hayale saldı
……………..Vuslatın gizindeyim… Yapayalnız kaldım ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Her saniye her anda… Aklımdan çıkmazımsın
Sana kurban bu canda… Olmazsa olmazımsın
Hayalinle her yanda… Işığım gül-naz-ımsın
……………..Hicranın közündeyim… Cananıma küldüm ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Sensiz muallaktayım.. Düşekalka yaşarım
Sanma ki ayaktayım… Tepetakla düşerim
Bil ki sensiz şoktayım… Hasretinle pişerim
……………..Mevsimin güzündeyim… Çağlayan bir seldim ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Bu canımı adadım… Samimi içten göze
Menfaate rest çeken… Maskesiz gerçek yüze
İlacım ol tacım ol… Gerek yok başka söze
……………..Can dostun nazındayım… Sevdasına kuldum ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben

Dökme suyla kanmam ben… Değirmenden farkım var
Her limana konmam ben… Çok kararlı çarkım var
Ölüm olsa tınmam ben… Hicrandan çok korkum var
……………..Vuslatın azındayım… Düşlerimi böldüm ben
……………..Yoksun ya hüzündeyim … Sensizlikten öldüm ben


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi