6 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], YAN İÇİME SADECE SEN

Bana Kendini unutturma da neşe de versen bir, elem de…
Senden uzak kalmanın zerresi olamaz bu gelip geçici sızılar, Sensizlikle sızlatma içimi..
Ben Sana hastayken hangi ağrı bükebilir belimi, başımı Sana dayadığım gibi, kime eğilirim başka..
Düşlerim gibi düşmelerim de Sana düşürsün beni..
Kimse bilmesin yalnızlığımı, duymasınlar çığlığımı,
değil mi ki Alim’sin beni bilirsin,
değil mi Semi’sin bana yetersin..


--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi